Pages

promotelah banner 125x125 saya!!!!

haa... kali nie aku nak cari 4 orang yang bertuah untuk dipromotekan banner125x125 kat blog aku...
aku nak cari dua orang blogger perempuan dan dua orang blogger lelaki... tapi mestilah ada syaratnye kan!!
ye la... kalo tak susah aku nak pilih 4 orang yang bertuah tu.... huhu

syarat-syaratnya:-
  1. hendaklah membuat satu entry yang bertajuk: Promotelah banner125x125 saya!
  2. letakkan header aku kat dalam entry korang dan linkkan kat sini...
  3. letakkan banner125x125 korang kat entry korang tu jugak..
  4. semestinya adalah followers aku... kalau bukan followers aku rugi la dorang yang jadi followers aku... tapi yang bukan followers aku bleh jugak. janji korang follow aku ek!! 
  5. tag orang??? aku rase tak payah pon x pe tapi kalo tag lagi diharapkan. :)
  6. letakkan link post korang kat SINI.
kriteria pemilihan
  • membuat entry yang menarik
  • banner yang menarik
tarik tutup: 20 januari 2012 bersamaan 11.59 pm


0 000 orang mengemukakan pendapat: