Pages

NUFFNANG OHH~ NUFFNANG

hahaha... bkn nk cite apa... saje jer nk bgtau aku bersyukur sesangat kat nuffnang nie sbb dah nk setahun aku dpt kum sejumlah wang... hahaha.. tgk nie....

amacam??? banyak x??? hahaha.... x kisah bape pon.. jnji ada.. haha.. tp apa yg aku lebih ske lg nie ialah traffic aku...  ye la.. aku dah lama tgglkn blog nie then sambung balik wat pada 7.1.2012... bg aku traffic aku sangat memuaskan laa... nk tgk ke bape??
hmm... tgk la nie....






ok x??? ok la tu kan.. ye la... aku nie bkn nya hebat pon... besa-besa jer... org pon x kenal lg... k.la... tu jer nk ckp.. hahaha....

19 000 orang mengemukakan pendapat:

singgah sini baca entry,Nuffnang kalau rajin blogwalking agak okeylah income,cuba churp2 rasanya lg berbaloi : Jemput singgah blog saya

tq , follow sini juga.Cuba churp2 Tengok dalam seminggu kalau rajin,insyaallah. :
Churp2 cara letak dalam blog

@▪imie fatima▪
thanx... tutorial tu pon dah wat da.. jd.. thanx lg skali... :)

he3 .. itu baru nuffnang , belum churp2 lagi .. kih3 ..

@aku shafiq haa.. tu laa... selama nie x penah promote pon churpchurp... imie fatima ajar br wat...huhu...

bnyak ar tu..saya punya 15 sen tak bergerak2 pon lagi..haha

@normi nieza hahaha... erk?? ye ke byk??
hahaha... 15 sen jer?? haha... cbe lg yer... usaha tangga kejayaan... :)

tahniah kerana pencapaian itu, saya pun setahun juga nak dapat cek pertama. :)

@bluedianthus wah!! ok la dah ada cek pertama.. pastu kedua, ketiga dan seterusnya... :)

ok lah tu, semoga terus sukses.. :)

@Lulu Caldina
thanx ..... harap-harap macma tu la... nak nek banyak-banyak... haha...

K lh tue bro..ak bru je dpat 75sen..tue pun xbgerak...bru je start nk berbloging nie.. :)

@anakmatu
owhh!! tp aku dah start blog nie stahun dah...

ok tu bro....tahun 2012 ada lagi..

@coachnike28 hukhuk... tu laa... target thn nie nk dptkn jugak cek nuffnang..huhu...

tak apa sikit-sikit lama-lama jadi bukit..kann??..

byk tu... lebey 150 sehari da kire ok... maintain semggu dau nnt dpt la BE...
*org kate bkn ak kate

@kaizen owh... ye ker?? x tau la plak.. hehe... thanx bgtau... :)