Pages

buka buku baru

 
 
hmm... pada tahun baru nie berazam nk bukak buku baru... x bererti nk nk lupakan buku lama ek coz tanpa buku lama ni x da la buku baru... btl x???
memang dah lama x update blog nie.. rasenya dah dekat 6 bln x update...
anyway... azam baru???? hmmm... 
 
utk blog nie:- aku nk cbe update apa2 informasi.... paling kurang pon 1 post semingu... coz thn nie aku nk mula keje dah... mgkn awal2 nie x byk masa kn...
 
utk hidup aku:- aku nk tempuhi hidup yg penuh dugaan dan cabaran nie tanpa menoleh kebelakang.. dan nk jadikan profesyen PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN a.k.a MEDICAL ASSISTANT sebagai profesyen terbaek aku...
 
k... aku harap korang akan tggu la post aku ek walaupon aku rase dah x da orang yg nk tgk blog aku nie...huhu...

HAPPY NEW YEAR!!!

0 000 orang mengemukakan pendapat: