Pages

BLOG,LEARN AND GROW TOGETHER

 
 hari nie aku nk join segmen blog arra..
K.. apa yang aku kena wat????
hmm.....
jumlah follower aku skarg dah 222 orang dah...
Alhamdulillah.... nak tau sapa yang ke-222 tu???
miss ARRA AHMAD laa.... thanx to be my 222 followers..:)
so, aku nk review sket la blog ARRA nie...
ble aku masuk je blog ARRA aku tgk mmg simple tp senang...
tu yg bagus tu kan... die gne kn background yg cerah [x mcm aku nyer]..
hahaha... followers pon ramai... "ble la aku nk ada ramai followers mcm tu"

hmm... jangkaan followers aku hujung bln januari nie...
mungkin dapat capai 250 orang kot.... [maklumla aku x femes]

aku nk tag org pon x tau sape...
**x pe kn x tag org...heheh..

ok... sebagai penutup kata...
kepada sesape yang nk join segmen nie leh la klik kat banner atas skali tu or
klik kat SINI.....

6 000 orang mengemukakan pendapat:

@katak comel
hahaha.. tu la pasal.. dah macam nek basikal budak je nie...

dah 222..nanti 223..cepat je naik tu..anda sentiasa disokong..
btw,thanks sudi join..:)

@Arra Ahmad
tu la.. lagi pon br je stat blk buat blog nie 3 hari lepas... dah stengah tahun tggl...huhu...

huhu.. waa.. gua dah jadi 246 dah.. hek3.. gudluck k..

jom baca sebentar..

http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/melayu-tidak-pernah-bersyukur.html

http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/iman-kita.html