Pages

join segmen: COVER PHOTO TIMELINE

ari aku dah pon buat segmen: my 1st SEGMEN: aku REVIEW bagi TRAFFIC!
dan ari jugak lah aku nk join segmen.. hehe...
saje2 je nk join... ok.. jom kte tgk segmen apa yg aku join nie....


tgk cover photo timeline aku... aku ske cover camtu coz ble tgk nmpk harmoni jer and bk tu jer... sebenarnya ada maksud dia gak yg aku nk bgtau... cbe tgk pokok yg hidup kat tapak tangan tu.. tgk.. die bleh hidup di atas tapak tangan.. nie ber mksud x kisah kita berada kat mana-mana pon kita msti terus hidup serta perjuangan kite...
tu la serba sedikit yg aku nk citekan pakai cover photo timeline aku nie..

kepada sesiapa yg nk join segmen nie leh la klik kat photo kat atas tu... ataupun kil kat SINI....

sekian, terima kasih dari SAYA!!

0 000 orang mengemukakan pendapat: