Pages

blog review 1#

hari nie aku nk wat blog review first aku dalam tahun... tujuana ku nk wat blog review nie adalah kerana.... mereka nie dah join aku nyer segmen... walaupon segmen aku nie hanya 2 orang je yang join tp aku msti lah kena review jugak kn.. hehe... k la... MULA!!!

BLOG RATU ZULEYQHA
Eyqa nie orang first yang join aku nyer contest dah aku sgt hargai penyertaan eyqa..jom tgk apa yg die review kat aku...
  • Header - kalau boleh buat header transparent supaya nampak lebih gempaq dan ceria kerana header akan menarik minat blogger lain untuk terjah blog anda
  • Iklan ( your ad here ) - kalau boleh , buat yang free dulu sebagai percubaan mungkin lebih ramai yang akan meletakkan banner mereka di situ kerana blogger blogger tidak akan mengambil risiko untuk mengeluarkan wang kepada sesuatu yang belum tentu boleh meningkatkan traffik mereka .
  • Background - mungkin boleh menggunakan warna warna yang ceria seperti biru langit supaya dapat menaikkan lagi aura 'ghairah' blogger lain bila masok ke blog anda .
  • Comment box - lebih mudah kalau awak menggunakan pop-up window, lebih ringan dan senang untuk blogger lain meninggalkan komen mereka di situ . Tutorial di SINI .
 haha... cam pedas jer... nie nk bgtau nie....
  1. header aku- header skarg nie sbenrnya header dah lama wat.. memang rase nk wat header baru tp skarg aku x pakai waindows dah..aku pakai UBUNTU and x tau nk run software kat UBUNTU nie... tu la sbbnya..
  2. iklan ad- tu sbenrnya memang aku nk bg org letak free jer... tp dgn join segmen laa.. tp x da org pon yg join my segmen.. :(
  3. background- bkn x ske background color len tp rasenya backgroung hitam nie matching ngan sume kaler... :)
  4. comment box- bab comment box nie btl and aku dah pon tukar dah... hehe.. thanx ek eyqa coz bgtau...
kalau korang nk tgk lg blog eyqa nie... lawa ke x? content die apa... yang pastinya followers die dah 1000++ dah... aku br 200++... x pe cbe lg.. korang leh la klik kat banner eyqa kat bawah nie or klik kat SINI....




BLOG NARUMAIDA
Naru nie plak org kedu dan terakhir yg join segmen “aku REVIEW bagi TRAFFIC !”. jom tgk apa naru ckp tentang aku or blog aku...


Ok sekarang jom kite buat check list. 1 CHECK! 2 CHEAK! 3...mmmm yng ni susah skit sebab Naru pon baru tau blog Akmalluddin Rahman kat Sahabat Blogger hehe..tapi bila first time Naru bukak blog ni..Naru terpesona dengan header blog die yang membuatkan Naru menjerit "Cantiknye header!!!Tuan Blog jika anda baca segmen ini sila la buatkan satu header yang cantik begitu tuk Naru T^T"..(harapan je la Naru oiii)
..5 CHECK! yang ke 4 lepas post entry ni baru check :p
 
hahaha... komen aku plak...
  1. thanx ek naru coz puji my header.. tp apsal bercanggah ngan eyqa nie..huhu... lain orang lain citarasa... :)
  2. header utk naru- hmm... mcm yg aku ckp kat atas tu... kalo aku reti run software kat UBUNTU insyaAllah aku leh watkan.. tp apakn daya... x reti2 lg smpai skarg... tu yg header sama jer....
  3. nk ucapkan terima kasih kat naru coz sudi join segmen yang x seberapa nie.... kalo ada segmen len join lg ek!! :)
kalau korang nk tgk lg blog naru nie... lawa ke x? content die apa... blog naru nie kire cam diry laa... [ dah template pon diary... apa daa...] korang leh la klik kat name naru kat bawah nie or klik kat SINI.... 
 
**pesan saya utk sume... x sume org yg suke ble bukak blog jer dgr lagu... kadang-kadang ia menggangu loading blog and wat blog berat sket!!! :)

6 000 orang mengemukakan pendapat:

review blog kiter plak even xjoin segmen..haha

@Arra Ahmad hahaha... nnt2 la yer... kalo rase nk review sy review laa...

almk blog Naru dpt no 2 :P..segan lak Naru haha..Naru ni bukannye pndai psl hias2 blog nih..bg Naru bia simple asl isi menarik (tp tu pndapat Naru je la ^_^ x leh lawan sifu)

Naru dh buang lagu dlm blog Naru hehe thnks tuk nasihat >_<

@narumi sakura x pe... kite sume blaja drpd bwh... mne ada org trus blja ats trus...

hehe pedas ek? hehe sorry avant, btw thanks cz sudi review blog eqha (:

@ratu zuleyqha hakhak... bleh laa... jnji tetap janji.. janji kena tunaikan... memang x da hal la review blog nie... :)