Pages

terbaek!!!




hahaha… mesti korang nk tau kn apa yg terbaek nyer?? hahaha… aku kn praktikal 2 minggu kat hospital tanah merah.. tp drpd praktikal 2 minggu jd seminggu plak… hahaha… best giler… x yah la aku tggu lama2 nk blk KL…. aku pon x yah la susah2 nk praktikal lama2…. penat wooo praktikal… hahaha..ok2… nie aku nk bgtau nie…. nie first time aku gne windows live writer utk update post aku… ye laa…. kat sini mana ada tenet.. (kalo ada wifi kat sini kompem aku hack)…. so sehari aku x update memang risau giler.. ye lar… nk jage trafik lagi…. nie traffik aku kompem merundum punyer… kompem punye laa… so, camne nk maintain aku nyer traffik nie dgn x da tenet nyer… hmmm… ce citer.. ce citer… k laa…. aku x tau nk update pe lg… tp yg pastinya….

AKU SKE GILER PRAKTIKAL KAT HOSP.TANAH MERAH…..

2 000 orang mengemukakan pendapat:

hahaha..adess..sempat lg~~

@n!cK
hahaha... mesti laa... x update risau giler tuu...