Pages

BLOGGER LELAKI vs BLOGGER PEREMPUAN

ok... kali nie aku nk join segmen ben ashaari...


lg pon aku dah laa x update blog nie....
haa... nie tajuk segmen beliau....

" SETUJUKAH ANDA BAHAWA WANG HANTARAN PERKAHWINAN DISEDIAKAN 100% OLEH PIHAK PENGANTIN LELAKI  ? " 

ok... bagi pendapat aku... bagi bahagian hantaran nie kite mstilah berbincang dengan bakal isteri kite.. dan seharusnya wang hantaran tu mestilah berkongsi bersama... coz sumer hantaran tu akan jadi hak milik bersama jugak... x kan lelaki nak tanggung semua tu sorang jer... mesti kongsi2 kan?? haa.. tu lah pendapat aku...
hahaha.... harap ok yer.... kalu korang nk join skali bleh la jenguk blog ben nie ek!!!

2 000 orang mengemukakan pendapat:

hantaran biasanya family yg tentukan :D

masalah biasanya timbul bila mak bapak anggap perkahwinan anak pompuan dia sebagai satu peluang nak dapat untung..hehe..

apa pun..pada pendapat saya..jgnlah menilai seseorang tu dengan sebanyak mana wang hantaran yg dia boleh bagi. perkahwinan bukan tentang majlisnya. tapi pasal permulaan kehidupan dua insan..

Ourkizuna desu

@Rai
huhu....bt l3.. setuju sesngat...