Pages

destinasi seterusnya...

hahaha.... start esk aku akan berada di Tanam Merah pulak.... huhuhu... bile la aku nk cuti nie oii.... nasib bek la 2 minggu jer... hahaha... pastu aku bleh la enjoy!!! yey!!~ hahaha... parktikal.. oh!! praktikal... bagi la aku cuti lame sket... dah la akak aku nk kawin... huhu... tp yg pasti nyer balik jer k aku nk tgk wayang .... hahaha... lamer giler x tgk wayang... maklum laa... klantan kn mana ada wayang.. huhuhu.... yeah... citer per... cite KL gangster .... yey~~ jom la ramai2 tgk....


hahaha... pe lagi.... nnt ble aku blk KL jom la tgk reramai... yeehaa~~ tp pe2 hal pon aku kena tempuh 2 minggu nie dulu... huhu.. lambat nyer masa berlalu.... kalo la aku bleh putarkan masa balik (mcm nabil)... hahaha..... k 2.. bye...

1 000 orang mengemukakan pendapat: