Pages

syukur!!!

alhamdulillah.... byk benda dah selesai.... praktikal aku yg slame 4 bln pon dah selesai... exam final pon dah selesai... kursus BLS (basic life support) pon dah selesai... skarg nie tggal nk praktikal balik 2 minggu and then cuti final.. yeah~

 nie gmbr time aku praktikal 4 bln tu.. nie la antara rutin mingguan aku... hahaha...

haa.. karok! karok!!
nie bkn aku ek!! haha...





















haa... utk kursus BLS TU.. aku tension giler smalam.... dah lah kena repeat paper teori... ish...
pastu examiner praktikal mcm sengal... haishh... die bg soklan yg salah...
 mcmnie soklan die....

satu keluarga jln2.. tetiba anak die tercekik and pengsan.... apa patut yg aku wat??
bile dah pengsan aku wat la cpr... x kn nk wat 5 back blow ngan 5 chest trust plak!!
pastu die kata slah plak!! haish... terpaksa gak aku lawan balik!!
haha. last2 die tukar situasi tu balik... dan aku pon lepas lah... hahaha...

k laaa... x tau nk tulis menda lg nie... tggu post akn dtg yer!! hee~

0 000 orang mengemukakan pendapat: