Pages

join CONTEST: 1st Ever Contest By Eryn Edrina

 

ok.. ari nie aku nk join lg satu contest... hehe.. [byk btl join contest yer]..
apa yg contest ni nk???
haa.. nie... cite kn tentang hindustan yg paling aku minat skali... haha..

cite hindustan yang paling aku minat skali ialah MOHABBATEIN...


coz cite nie memang wat aku layan gile cite jiwang2 nie...
memang best la layan mohabbatein nie...
kalo lagu dalam mohabbatein nie plak aku ske lagu aankhein khuli...huhu..
sebab lgu ngan video klip die la yg wat aku ske tu....
ni contoh sceenshot lagu aankhein khuli tu..



ok la.. aku nk tag sorang followers aku... sape ek!!! 
hmm.....  

ialah:-

k.. sampai ni je lah aku cite pasal cite and lagu hindustan yg aku minat...huhu..

kepada sesapa yg nk join contest nie bleh la klik kat banner ats skali tu or klik kat SINI...

2 000 orang mengemukakan pendapat:

Thank You For Join My Contest! GOOD LUCK

suke mohabbatein jugakkkk. follow sini juge. my lucky no 272. hee. ;)

http://farizafairuz.blogspot.com/2012/01/1st-ever-contest-by-eryn-edrina.html