Pages

aku dah SAMBUT BABY... korang dah ker???!!

hahaha... kali malas nk citer lawak ke apa ke tp aku nk cite about mylife... huhu...
aku skarg dah pon abis blaja dalam bidang diploma Penolong Pegawai Perubatan..
apa yg aku nk citekn ialah "AKU DAH PENAH SAMBUT BABY LAA!!!!" hahaha...
memang pengalaman yg tak dapat aku lupakan laa...
sambut dari kuarkepala baby then tarik badan die plak...
pastu potong tali pusat and then tarik placenta kuar... huhu...best oooo!!!
memang lama la aku tggu baby tu nk kuar..
daripada kul 11.30 pagi sampai la kul 1.30 ptg... huhu..
walaupon ibu tu dah dua kali bersalin dah....

k.. korang mesti nk tgk kn muka baby yg aku sambut tuu... huhu..
tentereng!!!!!


sekian dari saya.... amin..... huhu..

*** jangan lupa join aku nyer first segmen ek!!! KAT SINI.... ***

3 000 orang mengemukakan pendapat:

minta maaf yeh (;
tapi pendapat aku , ta manis kau share apa yg kau lalui nie..kalau ibu yg melahirkan anak yg kau sambut tuh baca , sure dia malu..sama jgk dgn ibu ibu yg lain..ta semua perkara kita boleh tunjukkan pada umum , mgkin ada yg akan m'anggap sbg aib seseorang..harap maklum
salam maaf dari saya (:

betul 2..sgt setuju dgn pendapat ni

@kHerOL
ok... bg kebanyakan org mgkn mmg ckp mcm tu.. tp aku selaku PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN x kn sesuka hati je nk membocorkan privasi org... itu adalah prinsip kami... lagi pon aku x mndedahkan maklumat individu serta nie sume aku nk korang tau betapa susahnya mak kite yg melahirkan kite.. sbg contoh post aku nie... beliau dah ada anak 2 org tp menunjukkan masih sukar melahirkan anak walaupon anak ke 3... aku harap korang bleh pikir apa yg aku cbe sampaikan dan harap jgn ada yg menyalah anggap...