Pages

APA YANG AKU TAK SUKE BILA BLOGWALKING


haa... dengar nie semua... hari nie aku nk luahkan apa yang aku paling tak suka bila aku blogwalking blog orang lain.... ye laa... semuanya mesti ada sebabkan.... tgk ni....

  1. yang paling utama skali bila aku blogwalking jer blog tu letak lagu automatik pasang.... memang sesetengah orang suke bile bukak je ada lagu kan... ye la.. meriah sket... tp.. bg aku memang tak patut la coz lagu-lagu ni semua buatkan blog korang lagi  berat.... lagi pon nie ramai senior bloggers yang cakap kat aku...
  2. bila aku bukak je blog tu banyak flash widget... weh!! kalo nak letak boleh... tp jangan la melampau sangat sampai semua widget nak ada gerak-gerak... aku nk singgah pon malas kalo camtu... huhu...
  3. tak da dah!!! hahaha... dua tu je la kot aku paling menitikberatkan pasal blog yang aku nk blogwalking... huhu... sebab ada sesetengah orang cakap habis bandwidth dorang bile bukak blog yang ada kriteria yang aku sebutkan tu....
k... paham-paham je la ek apa yang aku suka and apa yang aku tak suke.... kalo dua kriteria tu ada memang susah la aku nk komen post korang... huhu....

4 000 orang mengemukakan pendapat:

huhu yang pertama tu Naru dah perbaiki yang kedue tu mmm tak tau la..rsenye x bnyak widget gerak2 kn kat blog Naru?

Jom terjah Maid Cafe Malaysia
http://narumiaida.blogspot.com/2012/01/tenshi-cafe.html

@narumi sakura
hahaha... bagus2.. widget gerak2 kat blog naru? ada ker? x prasan lak...

@Mr.N
hahaha... btl.. sape x sokong x tau la...