Pages

YANG SEMPURNAKANKU CONTEST


contest nie aku jumpe time aku jenguk2 blog ina nazir... die wat contest nie pon bab die nyer followers da capai lebih 100 orang.. so, ble aku tgk jer rase mcm nk ikut jer contest nie.. lh pon aku x penah join mne2 contest sbelum nie kan...

nie syarat-syarat nk join contest nie...
1. Jadi follower blog nie : hey-rara.blogspot.com

2. Buat entry YANG SEMPURNAKANKU CONTEST beserta gambar insan yang menyempurnakan hidup korang dan kenapa beliau menyempurnakan hidup anda . tak kisahlah , family korang sendiri ke , BFF , bf/gf korang mahupun pet korang . no hal .
 "familyku menyempurnakan hidupku"

3. Letak banner contest dekat entry dan sidebar blog korang dan link terus ke blog ni sepanjang tempoh contest.

4. Tag tiga orang dan pastikan orang yang di tag tu tahu pasal contest ni

5. Sila tinggalkan nama anda dan link entry di ruangan komen entry ni

5. Contest berakhir 28 FEBRUARI 2011 jam 11.59 malam

Hadiah:

Pemenang pertama
-topup RM30

Pemenang kedua
-topup RM10

3 pemenang saguhati
-topup RM5
so, aku nk tag sape ek!! hmm...

4 000 orang mengemukakan pendapat:

wahhh ! nama saya ADE ! .

nak join lha .

thanks TAG saya .

@♥cik Y U Y U♥
hahaha... welcome!! jom la kte join same2... hihi..

@Nurfarahana Abdul Aziz
memang best... tp da nk ttp da.. kalo nk msk bek cepat...
cepat sbelom terlambat!! :)