Pages

sahabat blogger dihatiku...

knape aku cakap camni??!! ye la... sejak aku masuk group Sahabat Blogger[SB] nie aku rase aku dapat ramai kawan and dapat gak tgk blog2 yang ada kat Malaysia nie... bukan tu jer... tgk readers and folowers aku pon makin tambah.. best tuh.. [smalam traffic blog aku capai 500 lebih] hehehe.. best tuu... comment-comment pon makin meningkat... caya lah..
sumer nie berpunca aku jeles ngan member aku nie... keyrull.. hehe.. ye laa.. dulu die cam aku jer.. ceh!! walaupon die lg hensem dr aku.. x.. aku jeles bab aku tgk tetiba jer member die jd ramai giler... so, aku intai la sikit2.. hahaha.. (jgm marah yer keyrull).. ni la punca die... kerna SB.. so, aku pon join bab aku pon ramai member gak!!! hihi... keyrull.. nie ha aku tunjuk la header  ko nie bab aku da sebut nama ko.. ko x kisah kan!! haha... leh promot ko skali..


aku skarg nie pon da macam ketagih dah.. aku x isap dadah tau.. rokok pon x.. huhu.. cuti jer.. 24 jam SB.. kalo ari keje.. ble balik keje jer tru bukak SB... so, memang SAHABAT BLOGGER DIHATIKU!!

8 000 orang mengemukakan pendapat:

@hafiz hafizol
ko x per laa.. da femes gak.. siap da msk vlog ngan taufiq helios...kuikui... tp aku terharu ko org 1st komen!! org len tgk jer.. haha... tabik!

hiks3.. ade name aku lah weee :D thanks akmal

@KyêrulL
hakhak... ye lar... ko la punca aku msk SB kn.. hahaha... welcome!!

ttiber tbacer yg nih n trus join SB ....nk ramai kan kawan gak =)

@^^nu[dd]yra^^
join laa... memang best join SB nie... bleh kenal ramai blogger len... :)